• 5
  • 7
  • 4
  • 6
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • BIEDRONKI

Ubieranie dzieci

Informuję, że w sali jest bardzo ciepło. Chciałabym poprosić Państwa (w miarę możliwości) o ubieranie dzieci w krótki rękaw. Na bluzce z krótkim rękawem jak najbardziej mogą mieć od rana długi rękaw -my później rozbierzemy dzieci z długiego rękawa.
:)

Bardzo proszę o uzupełnienie worków w krótkie rękawki w razie pobrudzenia przy obiedzie :)

 

Dziękuje bardzo

Czekońska Ewelina

Dary Jesieni

Drodzy Rodzice

W przyszłym tygodniu tzn. 23.09-27.09
będziemy zajmować się tematem Dary Jesieni.
W związku z tym proszę, aby każde dziecko przyniosło na poniedziałek 23.09 dary jesieni (kilka sztuk-max 5).
Dary posłużą nam na zajęcia, a następnie w sali stworzymy kącik przyrodniczy.

Czekońska Ewelina

 

Zajęcia dodatkowe w biedronkach :)

Poniżej przedstawiam harmonogram zajęć dodatkowych:

J. Angielski
środa 8.50-9.05
piątek 10.40-10.55

Rytmika
środa 10.20-10.35
piątek 8.20-8.35

Gimnastyka
wtorek i czwartek 10.30-10.45

WRZESIEŃ W BIEDRONKACH



ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE


1.To jestem ja
2. Moja grupa
3. Moja droga do przedszkola
4. Idzie jesień... przez las przez park


•poznawanie imion dzieci z grupy
•uczestniczenie we wspólnych zabawach
•odpowiadanie na zadane pytania
•zapoznanie z budynkiem przedszkola, logo placówki oraz funkcją poszczególnych pomieszczeń
•poznanie głównych części ciała
•słuchanie piosenek o prostej linii melodycznej, próby zapamiętania słów i melodii
•uczestniczenie w zabawach muzyczno - ruchowych
•uczestniczenie w zabawach z elementem ruchu
•uczestniczenie we wspólnych zabawach
•objaśnienie zasad bezpieczeństwa w sali oraz przedszkolnym placu zabaw
•skupianie uwagi na przekazywanych treściach
•rozpoznawanie znaczka grupy
•nazywanie przedmiotów mających jedną wspólną cechę i określanie ich kolorów
•malowanie farbami
•poznawanie zasad ruchu drogowego
•rozpoznawanie wybranych znaków drogowych
•rozpoznawanie kolorów świateł na przejściu dla pieszych
•nazywanie przedmiotów i określanie ich kolorów
•słuchanie piosenek, próby zapamiętania słów i melodii
•obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie
•poznanie kolorów jesieni
•gromadzenie owoców drzew oraz liści w kąciku przyrodniczym i wykorzystywanie ich do działań matematycznych, plastycznych, ruchowych
•porównywanie i klasyfikowanie przedmiotów
•układanie przedmiotów według poleceń lub wzorów
•uczestnictwo w zabawach muzyczno - ruchowych
•słuchanie piosenek, próby zapamiętania słów i melodii

 

PIOSENKI

piosenka „Wesoła zabawa”

1.Jedna noga, druga noga,
tupiemy nogami.
Jeśli tylko masz ochotę,
potup razem z nami.

Ref. Tupu-tupu, tup, tup,
raz, dwa, trzy,
teraz ze mną tupiesz ty
2.Jedną rękę, drugą rękę
teraz podam tobie.
W małych kołach dookoła
zatańczymy sobie.

Ref. Tralalala, la, la, ra, dwa, trzy,
teraz ze mną tańczysz ty.

 

piosenka „Moje przedszkole"

1. Maszeruje rano
do przedszkola z mamą
śpiewa ptak, wiatr powiewa
a ja głośno śpiewam
ref: Czas wesoło płynie
w przedszkolnej drużynie
tu przyjaciół mam i nie jestem sam
tu przyjaciół mam i nie jestem sam
2. W drzwiach nas wita pani,
mam laurkę dla niej,
w sali już jest wesoło,
wszyscy robią koło
ref.: Czas wesoło płynie...
3. Znam magiczne słowa:
proszę i przepraszam,
powiem wam - zawsze chętnie
do przedszkola wracam.
ref.: Czas wesoło płynie...

piosenka „Kolorowe światła”

1. Do przedszkola co dzień rano idę przez ulice z mamą.
Droga wcale nie jest łatwa, bo na skrzyżowaniu światła.

Ref. Czerwone światło stój, zielone światło idź,
na żółtym świetle zawsze czekaj tak już musi być