• 7
  • 6
  • 5
  • 4

WZNOWIENIE PRACY PRZEDSZKOLA OD 18.05.2020R.

Informacja

PRACA PRZEDSZKOLA W CZASIE WAKACJI

INFORMUJEMY, ŻE W TYM ROKU SZKOLNYM NIE BĘDZIE PLANOWANEJ WCZEŚNIEJ PRZERWY URLOPOWEJ W PRZEDSZKOLU.

PLACÓWKA BĘDZIE CZYNNA PRZEZ CAŁY LIPIEC I SIERPIEŃ.

W  ZWIĄZKU Z NADAL OBOWIĄZUJĄCYM REŻIMEM SANITARNYM , LICZBA MIEJSC W PRZEDSZKOLU BĘDZIE OGRANICZONA.

RODZICE, KTÓRZY PLANUJĄ POSŁAĆ DZIECKO DO PRZEDSZKOLA W MIESIĄCU LIPCU LUB SIERPNIU MUSZĄ POINFORMOWAĆ O TYM WYCHOWAWCĘ GRUPY NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 15 CZERWCA BR. PODAJĄC KONKRETNE TERMINY.

 

 

 

 

 

Szanowni Rodzice!
Na stronie internetowej naszego przedszkola lub dostępnych komunikatorach, będziemy zamieszczać propozycje materiałów i możliwych form ich realizacji przez dziecko w domu. W zakładce „Zajęcia dodatkowe”  „Domowe przedszkole” znajdziecie Państwo propozycję zajęć dla Waszych dzieci przygotowanych przez logopedę, higienistkę, nauczyciela języka angielskiego, rytmiki i gimnastyki korekcyjnej.
Materiały od wychowawców grup będą udostępniane w dotychczas przyjęty sposób.

Nasi nauczyciele zawsze chętnie odpowiedzą na nurtujące pytania, poprzez kontakty zwyczajowo ustalone i przyjęte.
Pamiętajmy, że dziecko ma prawo być zmęczone, odmówić wykonania danego zadania.
Zapytajmy wtedy: A na co masz ochotę? Co chcesz teraz robić?
Pozwólmy wybierać

Życzmy wszystkim zdrowia i wytrwałości.
Zapraszamy również do kontaktu mailowego z przedszkolem.

 

  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • DELFINKI

Drodzy Rodzice!

Informujemy, że dnia 15.04 br (środa) w godzinach 11 do 13  będą mogli Państwo odebrać karty pracy dzieci. Ksiązki będą dostepne w szatni.

 

 

materiały do pracy w domu

Drodzy Rodzice, 

zachęcamy Państwa do zabawy i pracy z dziećmi w domu. Pomocnicze materiały przesyłane będą na stronę Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Życzymy dużo zdrowia

Marta Ratajczak

Daria Nowak

Listopad

Zamierzenia dydaktyczne na listopad

  1. Moja rodzina
  2. Mój dom

III. Moje prawa i obowiązki.

  1. Moje zdrowie i bezpieczeństwo.
  • rozwijanie mowy
  • budzenie szacunku dla rodziców
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej
  • rozwijanie analizy i syntezy słuchowej
  • utrwalanie wyglądu i nazw poznanych figur
  • rozwijanie umiejętności liczenia i szeregowania
  • budzenie zainteresowań przyrodą nieożywioną
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • rozwijanie sprawnego reagowania na sygnały słowne i muzyczne
  • poznanie wiadomości o wybranych urządzeniach elektrycznych
  • rozwijanie narządów artykulacyjnych
  • poznawanie zwyczajów kotów i psów
  • uświadamianie dzieciom ich praw
  • rozwijanie słuchu fonematycznego; utrwalanie poznanych liter
  • poznawanie cech trójkąta
  • wprowadzenie znaków równości, mniejszości i większości
  • poznanie materiałów, które przewodzą ciepło
  • zapoznanie z Międzynarodowym Dniem Praw Dziecka
  • rozwijanie umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami
  • zachęcanie do prowadzenia zdrowego stylu życia
  • utrwalanie poznanych zapisów cyfrowych liczb
  • uwrażliwianie dzieci na sytuacje, które nie sprzyjają bezpieczeństwu

Zamierzenia dydaktyczne na październik

I. Idzie jesień ...przez ogród i sad

II. Idzie jesień...do zwierząt

III. Co z czego otrzymujemy.

IV. Idzie jesień...z deszczem

 

rozpoznawanie owoców i warzyw za pomocą zmysłów
rozwijanie mowy
rozwijanie umiejętności klasyfikowania
rozwijanie sprawności fizycznej
rozwijanie umiejętności liczenia
rozpoznawanie i nazywanie warzyw i owoców
rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej
poznanie sposobów przygotowania się zwierząt do zimy
poznanie zapisu cyfrowego liczby 3
rozwijanie umiejętności wokalnych
rozwijanie sprawności manualnych
wyrabianie szybkiej reakcji na ustalony sygnał
rozwiajnei narządów artykulacyjnch
odczuwanie i wytwarzanie dźwięków
utrwalanie nazw ptaków odlatujących do ciepłych krajów
poznanwanie właściwości fizycznych gliny i piasku
orientowanie się w schemacie ciała drugiej osoby
kształtowanie poczucia rytmu
wyrabianie zdolności koncentracji podczas działania
poznawanie sposobu otrzymywania papieru
rozwijanie umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami
poznawanie i opisywanie pogody występującej późną jesienią
poznanie cech wybranych figur geometrycznych
zwracanie uwagi na ubieranie się odpopowiednio do pogody
poznanie zjawisk przyrodniczych
rozwijanie zainteresowań przyrodą nieożywioną
poznanie procesu obiegu wody w przyrodzie