• 4
  • 7
  • 6
  • 5
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • MYSZKI

Skrót wiadomości z zebrania.

tel. przedszkole: (061) 855-10-79

dyrektor Beata Stein: 508 366 896

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nauczyciel prowadzący: mgr Marta Balcerowska – godziny pracy 7:30 – 14:30

Pomoc nauczyciela: Karolina Przepióra – godziny pracy 6:30 – 14:30 oraz 9:00 – 17:00

Godziny pracy oddziału: 7:30 – 14:30, po 14:30 dzieci zostają przekazane do sali niebieskiej oraz pomarańczowej

Ubezpieczenie - https://twojedziecko.aviva.pl/oferta?token=81F38EA921D6A5276660816608093DA159846C7D

Państwo sami wybierają opcję.

Opłaty: książki – 88 zł, Rada Rodziców – 45zł, grupowe – 50 zł

Grupa na Facebooku – Zaczarowana Podkowa (Zalasewo) - rocznik 2015

Zajęcia dodatkowe:

gimnastyka korekcyjna: wtorek, czwartek

język angielski: środa, piątek

rytmika: środa, piątek

Temat planu rocznego:

„Przedszkolak w świecie wartości” oraz program Jadwigi Pytlarczyk „W kręgu zabawy”

Zajęcia otwarte dla rodziców:

grudzień – udział całej grupy w akcji charytatywnej

Najbliższe wydarzenia:

Wrzesień – Dzień Przedszkolaka

Październik – teatrzyk, wycieczka do muzeum w Swarzędzu, spotkanie ze służbami mundurowymi

Listopad – obchody Dnia Niepodległości

Grudzień – udział dzieci i rodziców w akcji charytatywnej, pieczenie pierników

Styczeń – Dzień Babci i Dziadka

Przedszkole będzie nieczynne – 24.12, 31.12

Deklaracja nieobecności – 23.12 – 30.12

O wszystkich pozostałych wydarzeniach będę informowała Państwa na bierząco

 

Przerwa urlopowa: WAKACJE 2020 – 27.07 – 7.08 (BEZ MOŻLIWOŚCI DYŻURU)

Wrzesień w Szarych Myszkach

Zamierzenia dydaktyczne:

  1. To jestem ja.
  2. Moja grupa.
  3. Idzie jesień przez ogród i sad.
  4. Idzie jesień przez park i las.

 

  • rozwijanie kompetencji społecznych w zakresie poznawania samego siebie i innych
  • poznawanie zasad bezpieczeństwa,
  • reagowanie na ustalone sygnały,
  • wspomaganie rozwoju dziecka w zakresie poznawania samego siebie,
  • kształtowanie orientacji w schemacie ciała,
  • zachęcanie do uważnego słuchania Nauczyciela
  • kształtowanie prawidłowych zachowań społecznych,
  • rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
  • rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej,
  • rozwijanie orientacji przestrzennej,
  • rozwijanie umiejętności kontrolowania emocji,
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • utrwalanie nazw najczęściej spotykanych warzyw i owoców,
  • utrwalanie znajomości kolorów,
  • rozwijanie umiejętności plastycznych
  • rozwijanie umiejętności rachunkowych
  • rozbudzanie zainteresowania światem przyrody
  • dostrzeganie zmian zachodzących w przyrodzie,
  • poznawanie środowiska leśnego oraz zasad
  • zachowania się w lesie,
  • rozwijanie umiejętności obrazowania ruchem tekstu piosenki
  • utrwalanie charakterystycznych cech jesiennego krajobrazu

 

Piosenki:

W przedszkolu

1.Przedszkolaczek, zuch i chwat,

jest z przedszkolem za pan brat.

Pięknie tańczy, ładnie śpiewa,

na nikogo się nie gniewa.

Ref.: Z takim dzieckiem, jasna sprawa,

zawsze miła jest zabawa.

2. Grzeczne słowa dobrze zna,

zawsze świetny humor ma.

Chętnie uczy się wszystkiego

i pomaga swym kolegom.

Ref.: Z takim dzieckiem, jasna sprawa....

3. Nie przejmuje wcale się,

kiedy mu coś pójdzie źle.

Bo w przedszkolu, daję słowo,

jest bezpiecznie, kolorowo.

Ref.: Z takim dzieckiem, jasna sprawa...

 

Wesoła zabawa

1. Jak przyjemnie i wesoło,

gdy maluchy idą w koło.

Nóżka lewa, nóżka prawa –

jaka miła to zabawa.

Ref.: Hop, hop, tralala.

Tańczę, gdy muzyka gra.

2. Przyszła pora na klaskanie,

aż się dziwią wszystkie panie.

Rączka lewa, rączka prawa –

jaka miła to zabawa.

Ref.: Hop, hop…

3.Teraz pięknie się kłaniamy,

naszą panią pozdrawiamy.

Rączka lewa, rączka prawa –

jaka miła to zabawa.

Ref.: Hop, hop…

 

Jesień w sadzie i ogrodzie

1. Już na drzewach w sadzie

i grządkach w ogrodzie

dojrzały przysmaki,

które jemy co dzień

Ref.: Bakłażany, patisony, marchew i pietruszka,

złota dynia, jabłko, śliwka i dojrzała gruszka.

2. Pójdziemy z koszami,

każdy coś przyniesie.

Czy już wszyscy wiecie,

co nam dała jesień?

Ref.: Bakłażany, patisony, marchew i pietruszkę…

 

Jesienne liście i wiatr

I. Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały,

kolorowe listki na wietrze szumiały.

Ref.: Szu, szu, szu, szumiały wesoło,

szu, szu, szu, wirowały w koło.

II. Kolorowe listki bardzo się zmęczyły,

kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.

Ref.: Hop, hop, hop, tak sobie skakały,

hop, hop, hop, w koło wirowały.

III. Kolorowe listki spadły już na trawę,

kolorowe listki skończyły zabawę.

Ref.: Cicho, sza, listki zasypiają,

cicho, sza, oczka zamykają